Pagina's

donderdag 17 juli 2014

Eddy de egel heeft nakomelingen

Onze zoon Mathieu heeft midden in de nacht nog behoefte aan (veel) voedsel. Hij sluipt dan naar beneden en plundert de kasten. 
Ondertussen laat hij Amber nog even naar buiten om in de tuin een plasje te doen. 
Erg lief van hem. 

Amber die eerst de tuin inspecteert om te kijken of er geen indringers zijn en daarna een plasje te doen. 
En jawel op deze nacht was er een mini-Eddy, genaamd Edward. 
Mathieu vol ergernis want Amber laat zich niet zomaar commanderen als ze een egel heeft opgespoord. En daarbij was hij betrapt op zijn 3-gangen maaltijd. 

In alle haast komt Mathieu midden in de nacht onze slaapkamer opgerent dat ik naar beneden moest komen om 'Eddy' te redden. (Inmiddels een kleine Edward). 
Diep in mijn slaap zei ik tegen hem, dat ie het zelf maar moest opsoppen en Amber de mand in moest insturen. 
Mathieu weer naar beneden, ik hoorde hem rennen en vloeken in de tuin. Opeens een brul 'Mam, nu moet je echt komen, ik krijg Amber niet te pakken' 

Dus ik al grommend en tegenpruttelend naar beneden en zag dat 'Eddy' gekrompen was. 
Amber de mand ingestuurd om baby Edward te redden van Amber haar jachtpassie. 

Edward in een doek gedraaid en hem voorzichtig buiten onze tuingrenzen en uit het zicht van Amber buiten gezet. 
Nu hoop ik dat baby Edward het gaat redden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten