Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

Toeval bestaat niet....

We hebben al een paar dagen geen internet en lig dus behoorlijk achter met het werk, vereniging en hobby's.
Eigenlijk alles wat je met de computer doet, heb je internet nodig.
Ik schrik hiervan hoe afhankelijk je wordt van zo'n kastje en zijn mogelijkheden.
In mijn geval ben je dan echt gehandicapt.
Dus nu wordt het even bijbenen om alles weer gedaan te krijgen.

Daarom krijgen jullie vandaag ook een aantal berichten, in plaats van 1 bericht per dag.......ofzo!
Dus gewoon naar beneden scrollen......

Vandaag een heerlijke ochtendwandeling gemaakt met Gitte, Abby en Amber.
Op haar blog eveneens foto's van de herfstwandeling. Ik wijk er niet te veel over uit, je kunt het verslag op Gitte haar blog lezen.
Wel zet ik wat foto's die ik heb gemaakt, just for fun


De drie foto's zijn Abby en Puk.
Puk traint ook bij ons en we kwamen hun tegen in het veld.


Dikke pret die twee!!



Amber was nergens te bekennen, die liet de jeugd lekker hun gang gaan.



Puk kwam Amber toch even begroeten met een onderdanige natte kus!
(wat kijk ze toch arrogant)


We hebben een poging gewaagt om ze even samen op het bankje te plaatsen voor een foto.
De bovenste foto is een gelukstreffer, want stil zitten HO MAAR!!


De neuzen wijzen alle kanten op, behalve de goede......


En tot slot een mooi herfstachtig plaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten