Pagina's

maandag 7 januari 2013

Familie....

Ik ben eens afgelopen weekend wat op het net gaan surfen, om wat foto's te vinden van de vaders, voorvaders, moeders en overgrootmoeders van het nest von Cayer Blanck;

Erg verrassend en leuk om te doen.
Ik vond natuurlijk niet alle ouders ........



Aan de vaderzijde:


Melle (Storm) van de Stommeerpolder

De vader en moeder van Storm:
Django vom Sülztal  x Holly Jazz van 't Proostmeer


Django Vom Sülztal 


Holly Jazz van 't Proostmeer

Vader en moeder van Django vom Süztal:
Maik vom Krähenhorst  x Gila vom Bergwald


Boven en onder: Moeder Gila vom Bergwald


Gila met pups



Helaas van de vader Maik vom Krähnenhorst geen foto.......


Vader en Moeder van Holly Jazz van het Proostmeer:

Seppo van 't Exelseveld  X  Eijke van 't Proostmeer


Seppo van 't Exelse Veld



Moeder: Eijke van 't Proostmeer


Aan moederszijde:


Amber van Walborgh 
(honderden foto's beschikbaar)

Vader en Moeder van Amber:
Milo    X    Arthus vom Schwarzenvenn


Vader Arthus vom Schwarzen venn

X


Milo 

Vader en moeder van Arthus:
Dexter Ciperro x Isar vom Kranenmeer


Dexter Ciperro
Beide foto's zijn Dexter.
Blijkbaar een prachthond?!




Van moeder Isar vom Kranenmeer; geen foto's beschikbaar.


De ouders van Milo heb ik van biede geen foto's; 

 Ben vom Isseltal X Amber




Gaan we nog even verder aan de kant van Amber van Walborgh, 
de moeder van het nest Von Cayer Blanck



Bea Ciperro


Niek vom Busshof 


Ax vom Homerland 


Xenia vom Busshof
(hier heb ik mijn twijfels over...)



(Kwaliteit van de foto's wordt steeds slechter)


Ik was afgelopen weekend hard aan het werk geweest voor de site van de vereniging NGMV.
Bij de staande foto's van de aanlegproeven en clubmatches stonden in picasa niet alle namen erbij.
Dus dit heb ik aangepast, toen kwam ik dus voorouders tegen van de pups. Vandaar dat ik opzoek ging naar de ontbrekende ouders in de lijn.

Wel leuk om een beetje geschiedenis in eer te houden en dat met foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten