Pagina's

maandag 28 januari 2013

Winterland Noorbeek

Afgelopen weekend is in Nederland de dooi ingeslagen, nog even en de laatste sneeuw is ook verdwenen.
 Zaterdag heb ik nog genoten van een prachtige winterwandeling rondom Noorbeek.


Boven: Noorbeekse wijnplantage en wel "Pinot Gris"


Ik was eigenlijk naar Noorbeek gegaan om een fotoreportage te maken voor de 
"Culinaire verswinkel Nuijts"

Het doel was om 'het bourgondische' weer te geven met wijn, streekproducten en stoofpotje om dit te promoten in een folder.
Boven; is een van de genomen foto's om de sfeer te laten "proeven"



In mijn achterhoofd had ik al een wandeling gepland samen met Brutus en Amber.
Als beloning even lekker de sneeuw in met de honden 
Boven; Brutus


Je komt zoveel prachtige vergezichten tegen.


Brutus, tijdens het rollebolle


Het lijken net 2 zeehonden die zich in de sneeuw voortbewegen.
Ze apen zich ook nog na......


Tja en dan zie je er zo uit. 
Brutus op zijn charmantst. 


Prachtig hè?


Nog getracht om ze netjes neergezet te krijgen. 
Een hels karwei....... ze wilden alleen maar ravotten.
Dan had ik de een op zijn "plaats" was Amber weer dwars en rende weg, Brutus erachteraan ......

Uiteindelijk!!!!
Is hieronder het resultaat.


Brutus en Amber




Geen opmerkingen:

Een reactie posten