Pagina's

zondag 8 mei 2011

Puppies aan het werk!

Vandaag hebben de puppies in mijn klas kennis gemaakt met hun 1ste stuk wild.
De duif......
Niet alleen de honden vonden het fantastisch maar ook de baasjes.

Na hun eerste apport, vroeg ik of ze zin hadden om de oefening nogmaals te doen werd er volmondig "JA" geroepen.

Gelukkig hebben we een fantastische hof-fotograaf die alles heeft vastgelegd.
Bedankt Cristiaan!!

Commando "zit"

Commando "down"

Kijk eens wat ik hier heb??

Goed zo Freya apport netjes binnengehaald.

Brutus.

Floyd



Abby



Laat maar los Abby.
Wat een hoop lijn he?!

Björn en Casper.
Casper is zeer alert

Prachtige foto van Casper en duif

Dijego, onze kleine Münsterlander, haalt hem ook binnen.
Netjes!

Meggie? aan het werk

Los!!
"Nee hoor" denkt Freya

Brutus........ haalt hem ook binnen, al is het aan de vleugel

Abby volgens mij.....???

Terwijl er één aan het werk was, waren de andere aan het relaxen....

Frans en Floyd

Los!!
"Niks ervan, dit vind ik veel te leuk", denkt Floyd

Hele mooie foto van Freya in aktie.
Je ziet dat ze het fier en met plezier doet.
Erg mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten