Pagina's

dinsdag 29 mei 2012

Casper is Jeugdkampioen!

We hebben het gered!
Baron Paco (Casper) von Cayer Blanck is in Arnhem Jeugdkampioen geworden!

Het was spannend want Casper is bijna 1,5 jaar en we hadden nog enkele shows opstaan.
De druk is ervan af, Hij is Jeugdkampioen...
Nu op naar Nationaal kampioenschap samen met zijn broer Brutus von Cayer Blanck.


Deze foto is gemaakt, buiten bij de Rijnlandhal.
Hij staat voor niet helemaal goed........

Door omstandigheden met mijn overleden vader loop ik een beetje achter met het plaatsen van foto's op mijn blog. Ik heb nog foto's van het waterwerk en ook ben ik op kraamvisite geweest bij het nestje "het Zonnebeekbos", mijn broer krijg ook een GM-pup. (nog 1 schoonbroer en mijn zus te gaan en dan hebben ze allemaal een, hihi) 
Deze volgen zo spoedig mogelijk......

Hieronder nog een foto van "De Nuijtsen Grote Munsterlanders" de 3 musketiers, ook die zondag genomen op het traditionele familiefeest.


Van links naar rechts
Brutus, Casper en Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten