Pagina's

donderdag 8 november 2012

Nierbekkenontsteking

Woensdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis met bovengenoemd kwaaltje.
Ik wist niet dat het zo'n serieuze zaak zou zijn.

De trainingen van komend weekend worden geannuleerd.
Wat betreft volgende week gaat gewoon door, deze worden overgenomen door Claire en Dani.

Ook de werkzaamheden mbt te vereniging staan op een laag pitje.
'Foto van de dag' kan ik verzorgen mits ik deze via mijn telefoon krijg geopend en geplaatst.

Ook de foto's van de aanlegproef en de 'staande foto's' moeten even op zich laten wachten.
Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben.

Ik weet niet hoe lang het gaat duren, hoop natuurlijk dat ik weer snel rond ren en mijn trainingen en werk kan hervatten.

Dank je wel iedereen die me een warm hart heeft toegestoken. Dat doet heel goed.

Tot snel.......

2 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap,
    dat je weer snel op de been bent.

    ( en dat lukt natuurlijk niet als jij 's nachts om 3:00 je blog aan het bijwerken bent)

    Veel groetjes van Gitte, Roger en een knuffel van Abby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bianca,

    Wat een dikke pech :(
    Heel veel beterschap gewenst en hopelijk ben je al een beetje aan het opknappen.

    Hartelijke groetjes,

    Rob, Bibi, Trudy en een poot van Tim

    BeantwoordenVerwijderen