Pagina's

woensdag 1 januari 2014

Amber is jarig!!

Op 1-1-2008 werd ze onder het geknal van het vuurwerk geboren en nu 6 jaar later is mijn trouwste viervoeter en vriendin. 
Wat hebben we al samen veel gedaan en meegemaakt, het zijn prachtige jaren geweest en ik hoop nog heel veel jaren met haar te mogen delen. 
Voor mij een heel speciale vriendin.
De moeder van 11 (12) kinderen, waar we nog altijd contact mee hebben. Ook dit is erg speciaal, een echte familieband. 

Ik hou van haar trouw, haar streken, haar ondeugd, haar karakter en zijn, haar jachtpassie, haar stoeimomentjes, onze wandelingen, haar schoonheid. 
Ik hou gewoon van Amber hoe ze is.

Amber bedankt voor 6 mooie jaren en we gaan nog vele jaren samen een geweldige tijd tegemoet 



1 opmerking:

  1. Een dagje te laat, maar alsnog proficiat Amber.
    Je betekend voor ons: de beslissing om voor een Münsterlander te gaan.
    Een ontzettende goede moeder van je puppies.
    Moeder van onze Abby.
    Vriendin van Roger
    Een fijn logeetje met ondeugd.
    Dus jij hebt ook bij ons een speciaal plekje.
    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Roger, Gitte en Abby


    BeantwoordenVerwijderen