Pagina's

woensdag 24 november 2010

Gentleman

Vandaag om 20.00uur.

Ik was het eerder bericht op mijn blog aan het zetten toen mijn jongste dochter Ellen (7 jaar) naar me toe komt hollen en zei dat Storm op Amber zat.
Ik ging meteen naar ze toe en was natuurlijk te laat.
Mijn gevoel zei dat ik bij ze in de buurt moest blijven.Storm was namelijk nog niet 1x op Amber gaan rijden. Amber heeft hem continu uitgedaagt en hij blijft alles accepteren van die hieperdepiep, niet grommen, niet corrigeren, hij laat haar gang maar gaan.
Vlak na de eerste keer (had wel al iedereen de keuken uitgedirigeerd, maar konden via een ruit toekijken), zat Storm er weer op, het voorspel, de derde keer zat hij er in en volgde de dekking. Amber piepte wat, maar het verliep voorspoedig. Snel erna was het al gebeurd en waren ze aan elkaar gekoppeld.
Nu had ik handen tekort. Ellen, de jongste, heeft me geholpen op beide honden te kalmeren. Ik kreeg natuurlijk wel een heleboel vragen. Heb meteen aan alle kinderen voorlichting gegeven.
Dus die weten nu ook hoe het op zijn "hondjes" gaat.
Ik moet zeggen die Storm is echte een GENTLEMAN. Super trots op beide honden!

24 november 1ste dekking voltooid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten