Pagina's

woensdag 15 december 2010

Week 3

Week 3 zit erop!

Amber heeft afgelopen week niet al te best gegeten. Ik weet niet of het komt door de hormonen of door de blessure?!
De lust is weer wedergekeerd, gisteren heeft ze 3x haar bak leeg gegeten. (we moeten Amber nu de hele dag bokken aanbieden).

By the way; met haar pootje gaat het beter. Afgelopen vrijdag ben ik toch naar de dierenarts geweest, de snee is geplakt, dit had eigenlijk gehecht moeten worden, maar gezien haar toestand mag ze geen narcose, verdoving of pijnstillers krijgen. Ik had mijn charme gebruikt en gevraagd of we toch niet stiekem konden kijken of ze zwanger was??
Het was een vrouwelijke arts, mijn charme heeft niet geholpen. We moeten wachten tot de 24ste, jammer.

Ik vind Amber wat rustiger geworden, ook wel wat meer ........ hoe moet ik zeggen....... miemerig, aanhankelijk. Ik zie nog geen buikje.......Jullie?

Hieronder "the best shots of the day":

Ze staat niet op haar best en met de sneeuw is het best moeilijk om een goede foto te maken.
Ze had ook helemaal geen zin om netjes te blijven staan.
Maar alla het is aardig gelukt.

"Amber on white, part 2"

1 opmerking:

  1. Nog geen buikje. Zou er wel iets inzitten? (hahaha)
    Ik wacht op de echo. ( geduldig)

    BeantwoordenVerwijderen