Pagina's

donderdag 9 december 2010

Zielig!!

Amber is geblesseerd!

Vanmorgen tijdens onze wandeling heeft ze haar voetzooltje gescheurd. Ze bloedde behoorlijk en het was voor mij een dejavu!
Amber heeft nl vorig jaar hetzelfde gehad en is toen geopereerd omdat er een winkelhaak in haar voetzool zat.
Bij thuiskomst lag al meteen een hoop bloed op de mat.
Ben meteen aan de slag gegaan met ontsmetten (dethol) en haar laten "pootje" baden.
Gelukkig was het niet zo ernstig als vorig jaar (alhoewel 2 cm?!).
Een gaasje, drukverband en een sokje en het moet volstaan dat het weer snel geneest.

We hebben een sokje uitgekozen wat bij haar past, ze moet er mooi op blijven staan als aanstaande moeder.

"oooohh, zielige Amber"

3 opmerkingen:

  1. Amber is vandaag erg suf geweest. Veel geslapen en bijna niet van haar plek gekomen. Ik heb het idee dat ze toch wel last heeft van haar voet. Als ze loopt heeft ze in het begin wat last, daarna loopt ze weer normaal. Hoge pijngrens?! Ik kijk het vanavond nog even aan, ze blijft bloeden, morgenvroeg bel ik voor de zekerheid toch maar even met de dierenarts.
    Ze kan geen medicijnen krijgen en vooral geen verdoving of narcose, dit ivm de eventuele pups in haar buik. Maak me toch een beetje zorgen om haar.......

    Ben vandaag ook weer uitgenodigd om op konijnenjacht te gaan de 24ste, na de echo! Ik hoop dat Amber tegen die tijd helemaal genezen is.

    Groetjes Bianca en poot Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christiaan en Hildegard11 december 2010 om 16:03

    Beterschap.

    Doe maar lekker rustig aan, niet teveel pootjes geven.

    Groetjes,
    Hildegard & Christiaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme Amber,

    Gaat het alweer wat beter met haar? Hopelijk geneest het pootje vanzelf.
    Amber die niet van haar plek komt,is niet echt Amber.
    krijgt ze op de 23e haar echo? Spannend!

    Groetjes van Gitte en Roger.

    BeantwoordenVerwijderen