Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

Buiten hossen.....

Ik heb het idee dat de hondjes al een beetje zindelijk beginnen te worden. Als ik de werpkist open heb en ze mogen in de "keuken" dan doen ze hun behoefte niet meer in de werpkist (af en toe een plasje).
Hierop moet ik inspringen, dus ze gaan meteen naar buiten als ze wakker worden en hun pap krijgen. Tot nu toe gaat het prima, wellicht is het een toevalstreffer.......ik weet het niet. Het is een beetje fris buiten, maar de hondjes vinden het fijn, niet te lang, hooguit 15 minuten. Het levert in ieder geval prachtige plaatjes op.
In eerste instantie dacht ik de leukste foto's eruit te nemen......................, maar ik heb een probleem!
Ze zijn allemaal leuk met een hoog oh en ah-gehalte, ik kan jullie dit niet laten ontgaan, vandaar ze maar allemaal.

Ja ja de duif heb ik uit de diepvrieskast gehaald, misschien niet zo verstandig om een ijskoude duif te presenteren aan de pups, een warme duif was misschien beter en ruikt voor hun aantrekkelijk, maar allá ze hadden interesse.

PS: ben er bijna uit welk hondje aan wie wordt toegewezen, ha ha ik hou jullie nog even in spanning.
Een beetje plagen, dat mag toch?

Porto en Adonis


Teefje 4, wat een kopje....

Zodra ze het koud hadden kropen ze kort bij elkaar in de mand.

En je hebt van die vandalen, he Pepper (teef 1)

Water aan het drinken, zo'n dorst (teef 4) (ze krijgen ook niets!)

Samen op ontdekking reu 3 en 5

oohh....

"Hey.... ik wil er ook bij!"

Moeder is aan het spelen met teef 2

Benjamin daagt reu 3 uit, de dominantste! ooeehh dat is riskant!
Erg dapper!

En nu de foto's met de ijskoude duif:

Ja, Pepper (teef 1) zat weer als eerste erbij hoor!

"Zeg mams..... wat is dat voor een beest? Het is koud....."

(teef 4) ff checken.....

Ah.... die heb ik! En .... mmmm ruikt lekker!? (teef 4)

Pepper (teef 1) zegt: "ja ja, ik heb hem ook geroken hoor kom nu maar spelen". 
Teef 4: "nee, nee.... dit ruikt zo lekker..." 

Wat een kerel, die reu 4 (Domino), die heeft de dikste kop en is het zwaarst, Prachtige hond!.

(ze zijn eigenlijk allemaal leuk, sorry)

Adonis (reu 6) komt ook kijken

Reu 3

Reu 3

Teef 3

Groeps inspectie

Teef 3 krijg niet genoeg ervan en wil de duif voor haar eigen en sleept hem weg.

Ze blijft inspecteren voor, achter .....

ze bijt er zelf in

 ze is zeker 5 minuten met de duif aan de gang geweest, Jachtpassie zit erin!


Benjamin (reu 7)

Benjamin zegt: "zo kom maar op, deze is van mij....wie durft!"

"Wegwezen, ik had hem!"

Oeps... tja de grote behoefte moet ook gebeuren!

Domino in actie, ook hieronder


Hihi en daar hebben we fraulein 3 weer.......


Nou zeg!! Ze schud zelfs met de duif!

In de houtgreep!

Even knuffelen met mams....

Baron Maarten en Domino gaan samen in de aanslag.
Samen zijn we sterk.

En Pepper (teef 1) heeft zich weer in de nesten gewerkt.

Huh..... wat?




Nou dat waren ze ........... een dezer dagen hangt mijn blog vast! hihi

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, lieve, schattige hondjes!!!!! We zijn razend benieuwd welk schatje we mee naar huis mogen nemen!!!
    Natuurlijk mag er een beetje geplaagd worden, maar wij hopen stiekem dat het ons favorietje gaat worden :)

    Groetjes aan heel de bende!!!

    Marta en Domi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zucht zucht ...Ik word er niet goed van..... ;)niet weten welke het wordt, dan nog eens spiegelen met al die mooie kiekjes. En van een afstand meekijken.... zucht zucht >>grapje<<


    Het zijn onwijs mooi plaatjes hoor, echt geweldig:) ik smelt helemaal.. oooooooooohhhhhhhhhhhhh aaaaaaahhhhh

    heel veel groetjes,

    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We volgen je blog op de voet. Elke dag een feestje. Vooral doorgaaaannnnnn.... Het wordt wel steeds spannender. Ze ontwikkelen zich allemaal zo goed, je zult ze nog gaan missen.
    Wijnand en Franka

    BeantwoordenVerwijderen