Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Update

Hallo allemaal,

Even een update en een paar mededelingen.

Pups:
De pups doen het geweldig, de kleinste pups komen ook goed bij. Benjamin (reu 7) moet nog even vertroeteld worden en wat vaker worden aangelegd, maar des al niet te min hij doet het goed.

Amber
Gisteravond heeft Amber 40 graden koorts gehad. We hebben haar een Ibrofen gegeven, waarna ze na een half uur weer opknapte, begon te eten en drinken. Gelukkig! We houden haar in de gaten en zullen haar regelmatig temperaturen.

Cursus:
De cursus, die ik wil gaan geven start op zondag 27 maart 2011 om 10.00 uur.
Als jullie interesse hebben meld je dan even aan. Van een paar Grote Münsterlander eigenaren heb ik vernomen dat ze geïnteresseerd zijn.

De cursus is op eigen ervaring, cursussen die ik zelf heb gevolgd en vooral gezond verstand.
We kijken naar het karakter van de hond en eigenaar. Er komen huishoudelijke, - jacht en omgang met hond en andere honden te pas.

We komen op mijn adres bij elkaar, waar we daarna vertrekken naar de plek waar vervolgens alle lessen worden gegeven. Locatie nog even geheim.
Kosten bedragen € 50,= per 10 lessen.
Voor meer informatie kun je uiteraard even met mij contact opnemen.

Pension:
Er wordt me nu vaker gevraagd of ik ook honden opvang tijdens een vakantie of weekend weg.
In overleg is dit mogelijk, mits dit in onze eigen agenda past.

Dank:
Ik wil jullie bedanken voor alle felicitaties en kraambezoek. Erg gezellig en ik heb een goede indruk gekregen van alle nieuwe pup eigenaren. Ze komen goed terecht en ik zal jullie allemaal eens komen bezoeken ter zijner tijd.




Heerlijk slapen bij mama.
Deze foto vond ik zo mooi! Echt schattig.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi,

    ik kan het niet laten om te reageren hoor :)

    echt weer zo'n super super schattige foto :)

    weer kei leuk om te zien.

    heel veel groetjes, trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bianca,

    Ik hoop dat het met Amber goed blijft gaan.
    Voor de cursus zou ik me graag willen aanmelden.
    We genieten elke keer weer van je berichtjes. De pups zien er geweldig uit.

    Groetjes,
    Hildegard

    BeantwoordenVerwijderen