Pagina's

maandag 20 juni 2011

Bericht van Jo en Lies (Ciska)

Vandaag heb ik een ontzettende leuke mail ontvangen van Lies en Jo, baasjes van Barones Franciska (Ciska).
Ik heb verzocht aan Lies om mij een digitale foto te zenden van Ciska en het reekalfje.
Dit zou geweldig leuk zijn!!
Hieronder haar verhaal.........

"Ha luidjes, hartelijk dank voor de geweldige foto s van het hondenspul.
Onze Ciska zorgt nog steeds voor groot plezier in huize Dieleman.

We moeten haar vrij kort houden want anders gaat ze gewoon haar eigen gang.


Ik ben sinds 14 dagen gestopt met roken en weet nu met mijn handen niet zo goed raad!!!! Voor ons nieuwe kleinkind was ik iets aan het breien in het roze!!
Ciska vond het erg leuk en zat met dat roze bolletje wol in dat zwarte bekkie, om op te vreten!! Maar dat mag niet.... Ik had al 2 keer los gezegd,maar de dame hoorde niks...
Jo is meestel voor de leuke dingen maar die zegt...potverdorie,zul je luisteren naar het vrouwtje!!!!! En het bolletje viel uit haar mond en ze ging op haar kont zitten....dat heb ik nog nooit meegemaakt.
We lagen in een deuk...ik zeg tegen Jo zie je wel jij kan het ook!!!!


Komende zaterdag hebben we examen van de puppiecursus. Dat gaat zeker lukken.


Verder hebben wij weer wat bizonders. Ik heb al 4 weken een reekalfje aaan de fles. Jo was met onze 2 en de hond van erna in het bos en hoorde steeds schreeuwen.
Overal gezocht,van wat is dat toch, tot onze Spot voorstond op een plek. Dat was een overloop van de rode Beek van 3 meter diep, daar lagen vroeger ijzeren deksels op maar ja het ijzer is duur....
Jo zakt naar beneden en daar lag een broodmager reekalfje. Iedereen weet dat je daar niet aan moet komen maar hier kon de moeder nooit meer bij n.t.Met geitenmelk hebben we haar de fles gegeven en ze doet het voortreffelijk.Toen ze kwam woogg ze nog geen kilo en nu weegt ze er 4. Ik heb 22 teken van dat kleine lijfje afgehaald....Ze loopt me achterna als een hondje.Onze Spot kijkt er niet naar. Onze Cis wil alleen
spelen maar is nog veel te wild.Vrijdag gaan we over naar het andere huis dan moet ze er toch aan gaan wennen. Zo hebben we altijd wat... Maar het is zo n schatje!!!!

Jullie weten weer wat van ons.
Groetjes van Jo,Lies,Spot,Katrien,Ciska en Bambi ha ha"

Ik hoop echt dat ze me snel een mooie foto sturen. Vol verwachting klopt mijn hart........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten