Pagina's

dinsdag 14 juni 2011

Training

Tijdens onze training heb ik de honden (pups, 4,5 maanden) kennis laten maken met een sleep van een konijn. Daarna was het de bedoeling om deze te apporteren naar de baasjes.
En dat deden ze heel goed!
Natuurlijk zijn het nog geen ervaren honden, ze deden het toch van naturen geweldig.
Dat gaat straks helemaal goed komen.......


Het uitzetten van het spoor

Amber mocht het even voordoen....

Freya deed het prima! Ze kwam mij het apport brengen in plaats naar Hildegard, hihi.
Maar een uitstekende neus en willetje heeft die Freya

Meggie is het ook prima gelukt!

Brutus, uitstekend!

Onze labrador Tessa, volgde het spoor goed, was het even kwijt.
Na een goed aanmoediging had ze het konijn gevonden, maar vond het nog een beetje vreemd om het konijn in de mond te nemen. Dat komt ook nog wel.

Hier een mooie foto van het speurwerk.
Bij die grote boom ligt het konijn, maar ze gaat de sleep netjes na.

1 opmerking:

  1. Jammer dat ik dat weer gemist heb.
    Ik ben wel benieuwt hoe Abby het gedaan zou hebben.
    Ik vindt het jammer dat ik om de week een les moet missen.

    Groetjes Gitte

    BeantwoordenVerwijderen