Pagina's

maandag 5 september 2011

JATSEN !?

Jatsen: (vrije vertaling) erop uit trekken, lol maken, iets leuks doen.....

Daar hadden we zit in!!
Vrijdagavond gesmst met Peter en Karin of ze zaterdag tijd voor ons hadden.
We waren welkom dus zaterdag gingen we richting Putten.
Natuurlijk een geweldig ontvangst, de honden waren blij, zelfs de eigenaren kwispelen.......hihi, alweer een geweldig weerzien.


Amber, Storm en Maarten

We zijn naar een hondenstrand geweest waar de honden zich hebben kunnen uitleven.
We hebben genoten..........

Wat een feest!!

Speedy....Amber


Maarten

Boven en onder Storm, ik kon niet kiezen welke foto ik het mooiste vond.
Dus ik plaats ze alle twee maar.

Storm

Amber en daarachter Maarten

Ik heb me vergist......we waren in Saint Tropez....
We doen het wel in stijl!?
Op de voorgrond Maarten.

Hey.....!
Een vreemd hondje erbij? (Ellen...)

Maarten

Maarten

En een prachtige foto van Storm, die Amber nauwlettend in de gaten houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten