Pagina's

zondag 25 september 2011

-Belovend-

Op zaterdag 25 september heeft Casper zijn 1ste show gelopen. Deze show was voor hem een generale repetitie omdat er nog geen CAC en CABIB kunnen worden gehaald (pas vanaf 9 maanden).
Ik had me voorgenomen degenen die had gewonnen op de Clubmatch (Brutus of Casper) die gaat als eerste mee op show. In dit geval is het Casper.
Casper is in de laatste maanden flink gegroeid, in de hoogte en breedte.
Dit gaf de keurmeester (Dhr W. Arxhoek) ook aan in zijn rapport. Het is een typische snelle groeier waardoor hij nog onstabiel is in zijn gang. Het zwabbert nog allemaal. Nu op zijn meest onvoordeligst.
Dus het kan alleen maar beter worden.
Het was een leuke en gezellige dag en ik ben héél erg tevreden.
In deze hond zit de potentie om een kampioenntje te worden.....

Hieronder het keurverslag en enkele foto's.





Casper en zijn baasje Guido Nuijts

Voordat de show van start ging heb ik nog even geoefend met Casper. Ik was namelijk bang dat Casper met mij door de ring ging in plaats van ik met Casper, hihi.
Hier staat hij in ieder geval mooi in showstand.

De heer Arxhoek, was erg aardig en heeft veel uitleg gegeven.
Tijdens het showen zag ik in mijn rechter ooghoek dat Guido me was nagekomen de ring in en erg kort bij me was, hihi. Casper reageerde ook wel op hem, maar het ging goed.

Toen schrok ik toch wel erg, toen Guido tijdens de uitleg ook nog naast me kwam staan.
Hihi ik deed net of het allemaal de gewoonste zaak van de wereld was.
Maar dat ik het niet, normaal blijft de eigenaar gewoon netjes buiten de ring.


We hebben er enorm mee moeten lachen. Gelukkig nam de keurmeester het sportief op.
Het is voor Guido en Casper de eerste keer.

De Grote Münsterlander Groep

Jillz en Casper

Mijn dochters Ellen en Zärrin.
Ze hebben de hele dag met de hondjes van Barbara gelopen.
Ze vonden het geweldig om met de hondjes te showen, nu zijn deze dat ook al helemaal gewent.
De dames: "Junior Handlings in spé"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten