Pagina's

woensdag 9 november 2011

Champion des Jeunes de Luxembourg

Afgelopen zondag is Casper Jeugdkampioen geworden van Luxemburg. Er waren 5 Grote Münsterlanders (4 reuen en 1 teef) aanwezig en allen hebben het uitstekend gedaan. Allemaal een U (uitmuntend).

Jordi van de Stommeerpolder (broer van Storm en dus oom van de pups), is in Metz (Frankrijk) internationaal kampioen geworden en in Luxemburg eveneens kampioen. In Engeland heeft dit nog niemand gepresteerd! Knap hoor!

Lady Jillz uut 't Vossebeltseveld (teef) is eveneens Jeugdkampioen geworden.

Casper heeft ook nog tegen zijn oom Jordi moeten strijden, ik wist al toen ik in de ring stond dat dit voor Casper niet haalbaar was (vooralsnog haha).

De opmerking van de keurmeester was dat ik me geen zorgen hoefde te maken over Casper, hij was excelent mooi, alleen ik moest wel ringtraining met hem gaan doen. Zodat hij een nog beter voorkomen had.
Nou...........werk aan de winkel!!



Hieronder enkele foto's, deze zijn genomen door Ronald Mentink. Waarvoor mijn dank!

V.l.n.r.: Jordi van de Stommeerpolder, Lady Jillz uut 't Vossebeltseveld en
Baron Paco (Casper) von Cayer Blanck

Baron Paco (Casper) van Cayer Blanck, met zijn tante....

Deze foto ontving ik één dag later van Guido Nuijts.
Casper was helemaal onder de indruk van een dagje Luxemburg en heeft veel geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten