Pagina's

woensdag 30 november 2011

Te mooi om waar te zijn....

In het vorig bericht schreef ik dat Casper nog 2 3/4 CAC punt moest behalen voor zijn Nederlands jeugdkampioenschap.

Van mijn lieve Grote Munsterlander vrienden, die mijn blog volgen, heb ik te horen gekregen dat ik me heb vergist. Hij blijkt namelijk meer punten te hebben, namelijk 1, 1/4 CAC punt!

Het zit zo.........
Voor zijn Nederlands Jeugdkampioenschap heeft hij 3x een 1ste plaats bij de jeugd nodig met een Uitmuntend. Dus nog 2 shows te gaan, mits hij natuurlijk 1ste wordt met een U en dit voordat Casper 1,5 jaar is.

Voor zijn Nederlands Kampioenschap heeft hij in totaal 4 punten nodig. Als hij Jeugdkampioen is, volstaat dit als 1 punt!
Ik heb er nu al 1, 1/4 CAC opgebouwd.......


Snappen jullie het nog?
Gelukkig heb ik geweldige vrienden die me dit allemaal uitleggen en steunen.

Dank jullie! XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten