Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

3x scheepsrecht.....

Abby en Amber (en Brutus) zijn voor de derde keer achter elkaar COVER MAANDGIRLS (en boy) geworden bij de NGMV.

Ik heb de eer om "foto van de dag" te verzorgen voor de Nederlandse Grote Münsterlander Vereniging maar heb totaal geen invloed welke "foto van de maand" wordt.
Dat wordt door een onafhankelijk iemand verzorgd.
Dus 3x achter elkaar "foto van de maand" te worden vind ik een beetje gênant.
Dat is een persoonlijk gevoel, alhoewel geen van de foto's door mij zelf zijn gemaakt.
Gitte het baasje van Abby heeft 2 van de maandfoto's genomen en mijn dochter Zärrin heeft de foto genomen waar Amber, Abby en Brutus door de modderplas sjezen.

Dat wilde ik even kwijt............... even een verantwoording afleggen ..........

Hieronder "foto's van de maand" NGMV


Foto van de maand juli


Foto van de maand augustus 


Foto van de maand september 


1 opmerking:

  1. Het is natuurlijk een eer om te worden uitgeroepen voor foto van de maand, maar het zijn wel 3 mooie foto's.
    Op de 1e twee spat het plezier er van af, en de laatste is gewoon een mooie sta-foto.
    Je hoeft je niet te "generen".
    Gewoon trots zijn mag ook

    BeantwoordenVerwijderen