Pagina's

donderdag 2 mei 2013

Eddy de Egel is weer terug.....

Na de training heb ik de honden verzorgd, zelf wat te drinken ingeschonken. De kids een nachtkusje gegeven en zelf op de bank geploft.
Denk je 'laat de honden nog maar lekker buiten'.
Brutus blijft vannacht bij ons slapen omdat hij morgen naar de kapper gaat.
Hoor ik Amber keffen en denk nog 'ze zijn gezellig aan het spelen'.
En toch....... Vreemd..... Dit klinkt naar 'Eddy de Egel' blafje, dus toch uit de luie zetel om maar eens te kijken. Inmiddels was het al donker buiten.
Aan de manier van doen zag ik dat ze 'Eddy de Egel' gevonden had.
Ze komt niet voor met Eddy, dus haar de mand ingestuurd.
Brutus wist niet wat hij moest doen, kijken waar Amber mee bezig was of naar mij luisteren toen ik Amber aan het commanderen was.

Die arme 'Eddy', dat hij ieder jaar toch in onze achtertuin verblijft, je snapt het niet?!

Die arme Brutus kijkt zijn moeder aan 'dat jij dat in je mond neemt? Mij niet gezien! Dat beest steekt'





Geen opmerkingen:

Een reactie posten