Pagina's

vrijdag 14 juni 2013

2de watertraining......

Stom!!
De camera vergeten, dus de foto's zijn gemaakt met de Iphone.
Beetje onhandige toestand, touw inhalen, mee sturen, zeggen wat ze moeten doen en foto's maken.
Dat ging niet echt....dus ik heb van iedere hond maar één foto kunnen maken en me maar bij het lesgeven gehouden.
Daarbij ben ik Brutus vergeten om dat ik te zeer in de weer met hem was.
Desondanks is er een prachtige foto uit de serie en deze benoemen we als .............


FOTO VAN DE DAG


Nickel met eendenapport.
Dat ging super netjes....


Die Freya..... ze leert iedere week steeds meer bij. 
En dat te weten dat ze 2 weken nog nooit gezwommen had en voordat Peter begon met de lessen nog nooit wild had geapporteerd.
Ze zwemt al zelfstandig over, alleen gaat ze dan als een dolle rennend aan de overkant en vergeet eigenlijk wat ze aan de overkant moet doen, het apport terugbrengen. 
Daarom lijnen we haar nog aan, dat ze gaat begrijpen dat ze over moet zwemmen en het eendje dient terug te nemen.


Christiaan en Freya.
Het eerste half uur regende het, daarna werd het droog en gingen de regenkleren weer uit.


Lara..... ze gaat ook steeds beter. Alleen heeft de jeugd nog de neiging om het apport niet meteen af te geven en holle ze alle kanten uit.
Dus....... lijn om!


Nogmaals Nickel


Dit is Amber (onherkenbaar, ging een beetje lastig om te foto te maken als ze het apport komt brengen).
Voor haar maken we het iets moeilijker door de zwemafstand groter te maken en het apport aan de overkant verder te leggen, zodat ze moet zoeken.
(zoals eigenlijk de officiële proef gaat)


Sophie..... onze rebel.
Sophie is zo enthousiast en daardoor hard in de bek.
Ik had al meteen het touw omgedaan, maar toen schoot de riem over haar kop.
Nou..... ze had een feestje aan de overkant. 
Eerste eend.......gesloopt.
Zij krijgt voorlopig plastieken dummy's.
We moeten proberen om die hardheid af te leren.


Peter heeft ook nog foto's gemaakt, ik hoop deze te krijgen dan kan ik de blog nog aanvullen met waterfoto's of sfeerfoto's.

Tot zondag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten