Pagina's

maandag 10 juni 2013

"Aan de ketting"

Brutus hebben we dit weekend als logeer.....

Nadat hij een aantal kuilen had gegraven (die ik weer snel dicht gegooid heb), de moestuin heeft omgespit en als hoogte punt: op heterdaad betrapt toen hij de Dominique zijn sla-plantjes omgeploegd en bedolven had onder een onder een berg met modder.
Ben ik als een speer de tuin ingerend, hem de wacht aangezegd en vervolgens aan de slag gegaan om alles te barricaderen en te redden van hun ondergang.

Om nu zeker te weten dat Brutus even stil was en niet de tuin helemaal omspitte heb ik hem even aan de "ketting" gelegd.

Amber was het daar helemaal niet mee eens en lag net zo zielig als Brutus naast elkaar.
Dominique kwam even kijken en zei : "daar zul je het hebben, is de moeder bij zijn zoon op gevangenisbezoek"

We moesten er mee lachen, en dacht.......ik koop wel nieuwe slaplantjes voor Dominique.
Ik heb Brutus toch maar ontketend en hem gewoon lekker in de tuin laten dollen.
Ik moet zeggen, het op heterdaad betrappen, heeft zijn uitwerking gehad........hij heeft niet meer gegraven. Hij is zo geschrokken dat opeens een vrouw van 1.87 op hem afgestormd kwam, dat hij toch wel onder de indruk was.

Voorlopig..........


Daar liggen ze hoor......
Zieliger kan echt niet.


De net geplante Hosta's beveiligd?!


Een van de vele kuilen.....


Moestuintje met heerlijke groentes en aardbeien......


Ze zijn wel er lief met zijn 2-tjes en nemen het voor elkaar op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten