Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

Out of order.....

Ik heb de laatste tijd problemen met berichten plaatsen op de blog. Op een of andere manier "wil ie niet meer......" hihi

Dus even een kort maar heel leuk TEST bericht.

Afgelopen 2 zondagen is geen training geweest inzake de voorjaarsvakantie.
We hebben natuurlijk allemaal genoten van het voorjaar en prachtig mooi weer.
Zo heeft Cees ook niet stilgezeten, ik kreeg een heel leuk mailtje van Cees;

Hoi Bianca,

lang niets gehoord maar we zitten niet stil hoor.
vanmorgen vroeg weer eens aangezeten en deze keer met succes; een geit en een zwijn.

dit is mijn eerste wild varken, spectaculair hoor, jammer voor het zwijn.
maar ze heeft het niet geweten, pats boem en daar lag ze, nadat ze een stuk van de berg af was gerold.
daarna kwam het echte werk pas; krijg maar eens een beest van dat gewicht (plusminus 95 kilo) tussen, over en onder de boomstammen door 30 meter naar beneden naar de auto.
ze hangt nu in de koeling te wachten op onderzoek.
goed weekend samen,
Cees






Dat is me een zwijntje hè? 
Daar valt dat geitje helemaal in het niets. Toch wel een adrenaline shot als je dit overkomt. 
En die work-out erna, door het zwijn door het bos te ploeteren en te slepen, is alleen maar goed voor je conditie Cees. 

(Nu hoop ik dat het bericht kan plaatsen, finger cross)

1 opmerking:

  1. Ik kan wel lezen wat je geplaatst hebt.
    Moet wel eerst op startpagina drukken.
    hahaha je hebt hem waarschijnlijk overbelast.

    BeantwoordenVerwijderen