Pagina's

vrijdag 14 januari 2011

2de Echo


We hebben de 2de echo laten maken.
Wat was dit leuk!!
We hebben de hondjes gezien, allemaal kloppende hartjes, werveltjes, ribben, schedeltjes, lijfjes
Een hondje trok wel erg de aandacht, die draaide maar rond en liet alle kanten van hem/haar zien.
Een echte one-man show.



Haar haren op haar buik worden weggeschoren, zodat ze een echo kunnen maken.
Uitstekende assistente, die kleine meid.


De monitor met een echo beeld van een pup.
Links in beeld zie je werveltjes (de witte stipjes)

De beste foto, in het midden zie je een pup.
Vraag me niet wat je ziet, dat weet ik niet meer, hihi.

Ik geloof dat je hier 3 pups naast elkaar ziet.


De arts heeft geteld................... ik hou het nog even geheim!
Het kan namelijk zijn dat een pup zich verstopt achter een ander of in een hoek van de baarmoeder ligt.
Hier in huis hebben ze al een weddenschap gehouden, dit wil ik wel met jullie delen;
Ellen: 8/9 pups
Zärrin: 10 pups, ze zei wel "ik wacht wel op de bevalling" (erg slim)
Mathieu: 12 pups
Dominique: 13 pups
Ikzelf: 11 pups (het gekke getal van "carnaval")

Dit was natuurlijk voor de echo......
Ben benieuwd wie gelijk krijgt!??
Amber wordt echt dik!!!

3 opmerkingen:

  1. zeker 11 - 13!!

    Voor de eerste keer heb ik nu ook een hondenecho gezien. Het moet wel erg spannend bij de dierenarts geweest zijn!
    Groetjes

    Christiaan zei:

    10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Amber,

    volgens mij heb jij het super goed gedaan bij de dierenarts :)

    Ik hoop maar dat ik je straks kan ontmoeten als je pups zijn geboren.


    heeeeel veeeeel groetjes,

    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaap en Annemée17 januari 2011 om 14:47

    Hey Bianca!

    Hoe gaat het daar? Ben nu weer aan het werk en kan ook eindelijk weer gewoon op internet ;-).
    Zag dat je onze naam ook op je blog hebt gezet, leuk! Super spannend allemaal hoor, we zijn heel erg benieuwd. Nog een paar daagjes.... Sterkte (vooral voor Amber natuurlijk) met de laatste loodjes.

    Groetjes Jaap en Annemée

    BeantwoordenVerwijderen