Pagina's

donderdag 13 januari 2011

Week 7 en 1 dag

Oh jee....... door de drukte heb ik geen tijd gehad om een foto van Amber te plaatsen, alweer 7 weken zwanger!
De tijd vliegt, we hebben alles in huis om de bevalling vlotjes te laten verlopen.
Ze is echt zwanger, laatst was ik op de bank een appel aan het eten, ze kwam bij me zitten en keek erg verleidelijk naar mijn appel.
"Amber kom op, een appel eet je niet", ik was toch wel erg nieuwsgierig, ik gaf haar een stukje "verhipt ze eet appel en met smaak!!", met het gevolg dat ze nu appel krijgt voor extra vitamines voor de pups.
Zo leer je elke dag weer.

Nog een nieuwtje:
Morgen ga ik een echo laten maken, ik hoop dat ik de pups kan herkennen, een hoofdje, ruggetje, staartje, pootjes en ..... een kloppend hartje.
Ik ga proberen om een foto te maken ik zal deze dan zeker op de blog zetten.
Spanuuuuuudd!!!!

Maar nu eerst Amber 7 weken zwanger:


Op dit moment wil Amber veel slapen en liggen.
Ik kreeg haar ook niet gemotiveerd om een leuke foto te nemen.
Op de laatste foto kijk ze echt van : "moet dit nu echt, laat me toch met rust"

1 opmerking:

  1. Hallo Bianca,

    Ben ERG bentieuwd of de echo duidelijk kan laten zien, hoeveel pups te verwachten zijn. Wan ik wil o zo graag een puppy in mijn armen sluiten. Als naam heb ik, na lang overwegen en overleggen, kwam het ineens in me op: Tim von Cayer Blanck

    En de uitnodiging om naar Ravenstein te komen staat!

    heel veel groetjes, Trudy Heessen

    BeantwoordenVerwijderen