Pagina's

donderdag 27 januari 2011

Mag ik jullie voorstellen......

DE VROUWTJES:


TEEF 1:
heel mooi getekent, zwarte kop en symetrisch twee rondjes aan iedere flank, veel wit, witte staart

TEEF 2:
zwarte kop, mooi zadeltje symetrich aan schouders, ronde circel op rug, zwarte broek en zwart/witte staart

TEEF 3:
zwarte kop, zwarte broek met zwart/witte staart, vlek op rug en aan rechter been

TEEF 4:
zwarte kop, en weerszijde van de voorste benen, symetriche vlekken, zwarte broek en zwart/witte staart

DE MANNEN:


REU 1:
(Porto) zwarte kop en half zwarte staart, hele lijf wit.


REU 2:
Zwarte kop, symetrische grote vlek op rug met ronde vlek op kont.
Deze reu lijkt heel veel op teef 2.

REU 3:
De zwartste van het nest (en dikste). Zwarte kop, bijna hele lijf zwart, alleen zijn achterste niet. Zwart/witte staart.

REU 4:
(Domino) Deze reu heeft overal circels.
Zwarte kop, grotendeels witte staart.

REU 5:
Zwarte kop, rechter schouwder, linker buik en kont zwart, zwart/witte staart


Reu 6:
(Adonis) zwarte kop met een beetje wit in de nek, hij heeft een hartje op zijn achterpoot.

REU 7:
(Benjamin) Jongste van het nest.
Melksnuit en enkele ronde circels, zwart witte staart

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dropjes.
    Ik ben benieuwt hoe ze er live uitzien.
    groetjes Gitte en Roger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoesjes :) Ik ben helemaal verliefd op jullie kleine spruitjes :) En wat een mooie; prachtige foto's.

    Ben benieuwd wanneer ik ze mag komen bewonderen.

    heel veel groetjes, trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik vandaag thuis kwam werd ik aangenaam verrast door de mededeling van Wijnand i.v.m. de toewijzing van Meggi. We komen graag een keer kijken, als het mogelijk is volgende week. We bellen uiteraard eerst voor een afspraak.
    Het zullen lange 7 tot 8 weken worden. Wat een scheetjes zijn het.
    groetjes,
    Wijnand en Franka

    BeantwoordenVerwijderen