Pagina's

donderdag 21 april 2011

hihi (gniffel gniffel)

Hieronder het verhaal van Gitte over hun Abby...
(hihi enof ik geniet.......)

BAD-ASS PUPPY

Dat is de nieuwe bijnaam voor Abby!

Na het zien van de foto's van Freya in de tuin, dacht Abby : dat kan ik beter!!!!
Ze heeft de vervelende gewoonte (hihihi) ontwikkeld, dat als Roger op haar moet letten ze de meest stoute dingen uitspookt.
Roger heeft nu nog vakantie, en iedere dag als ik terug kom van het werk, krijg ik een blik van : waar zijn we aan begonnen?
Ik ben te oud voor puppy's.
Maar stiekem moeten we toch wel erg om haar lachen.
Ze houd ons jong zullen we maar zeggen.
Bianca, je inschatting dat ze een zeer ondernemend hondje is en een zeer consequente baas nodig heeft is wel uitgekomen.
Soms moeten we haar toch even goed duidelijk maken dat wij de baas zijn en niet Abby.
Maar tussendoor is het een heel lief hondje, waar we ontzettend veel plezier aan beleven.
En als ik met haar bezig ben, doet ze echt haar best.
Maar jemig, wat was ik vergeten hoe stout puppy's kunnen zijn.
Toch heb ik er alle vertrouwen in dat Abby een fijne hond gaat worden als ze straks groot is.
Maar vooralsnog kunnen we jou aan het lachen maken met puppy streken.

Groetjes Gitte en bad-ass puppy.

1 opmerking:

  1. Ja maar, het staat toch op de zak........!
    "Alles voor doe-het-zelf, tuin en ....."

    BeantwoordenVerwijderen