Pagina's

woensdag 20 april 2011

Ik kan het veel beter.......

Manitou ligt heerlijk te zonnen in het perkje met viooltjes.

"Wat ben je aan het doen Manitou?"
Manitou zegt: "eh...... ik ben de bloemen aan het schikken en de aarde een beetje aan het rullen, dan groeien de bloemen en plantjes veel beter"
Alwetend dat dit eigenlijk niet mag. Maar Manitou is wijs, zoals iedere kat en geeft een correct antwoord.

Freya denkt: "Goed plan! Mmm .....ik help wel even, dan begin ik met de 'vergeet me nietjes', of is het onkruid????"

"zo .....dat is beter en hartstikke makkelijk werk"

In de avond werd Freya nog even buiten gelaten voor een plasje.
Ze gaat naar de bak met viooltjes en denkt:
"ik vind toch dat die Manitou het niet goed gedaan heeft. Ik zal laten zien dat ik dat veel beter kan.
Dat vinden mijn baasjes vast heel tof van mij"

"en daar nog een beetje.........zo dat ziet er veel beter uit!!
Ze kunnen trots op mij zijn. Puik werk geleverd!"

Wat heerlijk die Grote Münsterlandertjes, een heel herkenbaar gedrag.
Een mooie tuin kunnen jullie voorlopig vergeten......!
Dank je voor de geweldige foto's. Ik geniet enorm!

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel Abby. Die houd ook zo van tuinieren.
    Met name laurier snoeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad heel herkenbaar! De tuin, ook al is het een kleintje, weet hij grondig te bewerken :)
    Ook met het wandelen wil TIM veel 'tuinieren' en gras eten. Is dit ook herkenbaar ?


    groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen