Pagina's

maandag 18 april 2011

Logé

Barones Meggie is afgelopen weekend blijven logeren.
Meggie reageerde heel enthousiast op Ellen.
Ze zijn echte vriendinnen

Ik was in de keuken bezig en keek naar buiten en zag Ellen en Meggie zo liggen.
Snel mijn camera gepakt en het vastgelegd.
Natuurlijk wilde ik graag een close-up.
Op mijn tenen .........

"zo moeder, zo dochter"
Het is ongeloofelijk hoe Meggie op haar moeder lijkt.
Hoe vaak ik gezegt heb "net een kopie"

Het rode kussen blijft een favoriete ligplek.

Meggie heeft echt jachtpassie.
Hier heeft ze al een egel in haar mond!!
Wieleswaar een "nep"-egel, maar ze sleept er continu mee.




De zaterdagavond heb ik Brutus ook nog voor een uurtje meegekregen.
Dat was wel druk, vooral omdat Meggie en Brutus niet echt kunnen bepalen wie nu de baas van hun 2en is.
Ze zijn steeds opnieuw een machtstrijd aan het voeren.
Als ze los lopen dan heb ik zoiets van; "jullie bekijken het maar...."
Maar als ik ze aan de lijn heb is het erg vermoeiend om die twee steeds tot orde te roepen en te corrigeren.

"wie het eerst bij mama is......"

En daar komen ze dan, in volle galop.


Voorop Brutus en vervolgens Meggie.

Amber, Brutus en Meggie.

"Zie jij ook wat ik zie"

Brutus.
Zo te zien wordt Brutus in zijn geheel zwart.
Hij heeft nagenoeg geen witte spot. De grijze vlekken die vervagen en worden ook zwart.
Erg zeldzaam voor een Münsterlander om zo zwart te zijn.

Meggie.
Huppelend door het groen.

Hier ook Meggie.
Je zou bijna bang worden van die blik, hihi.

ppffff hier zijn ze alweer aan het stoeien.....

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige mooie foto's!
    Wij (lees de baasjes) genieten maar de honden zelf ook, dat is echt te zien :)

    groetjes, trudy

    BeantwoordenVerwijderen