Pagina's

zondag 10 juli 2011

Barones Freya als logé

Afgelopen weekend hebben we Freya als logé gehad. Om weer een pup in huis te hebben straf je me niet mee, ik vind dit helemaal te gek!
De eerste paar uur zijn Amber en Freya helemaal uitgelaten. Het is een geluk dat we een grote tuin hebben waar ze dan al hun energie in kwijt kunnen.
Ik heb wel het aangelegde moestuintje van Dominique hermetisch moeten afschermen, want oei.......als die overhoopt wordt gehaald, dan kan ik volgens mij bij de honden in de mand slapen, hihi.

Ik heb dan natuurlijk weer de gelegenheid om weer wat foto's te maken van het stel;

Amber en Freya


Tijdens onze wandeling door de velden en paden heeft Freya een konijn gevonden.
In een gedeelte van Cadier en Keer heerst onder de konijnen myxomatose.
Een ernstige konijnenziekte. De konijnen liggen op dit moment her en der.
Hier strijden Amber en Freya nog even wie hem naar mij mag komen brengen.

Freya met haar troffee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten