Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Dappere hond!

Of moet ik zeggen stoute hond!!

Amber is me gister een egel komen brengen. Of beter gezegd ik ben naar Amber toegelopen omdat ze me toch een spektakel aan het maken was. Ik denk "wat heeft ze nu weer?" hysterisch geblaf, gegrom, gekef, ik weet niet wat voor een geluiden ze allemaal maakte?. Het was duidelijk dat ze iets gevonden had, maar wat??
Dus ik erop af. Heb nog een heel hindernisparcour moeten lopen voordat ik bij haar was. Ze wilde namelijk ook niet naar mij komen. Een paar meter, kijken of ik er nog was en dan snel weer naar haar ontdekking.
Ik dacht dit is serieus........ daar ligt iets (een dier) gewond (of zo iets).
Bij haar aangekomen zag ik dat het een egel was...........

Eddy de Egel (hihi), als een bolletje opgerold en Amber die het probeerde te pakken en weer snel losliet (hoe kan het anders??)
Ik vond het toch wel zielig en ik wilde Amber met me meenemen.
Die liet zich niet vangen en luisteren .....ho maar!!

Uiteindelijk hebben we een deal gemaakt (is dat mogelijk?), ze mocht Eddy de Egel apporteren en even meenemen.
Daar liepen we dan, Amber met Eddy de Egel en ik. Gelukkig heb ik nog een foto gemaakt. (ander geloofde jullie me toch niet).
De riem bij Amber om en commando los. Netjes.... Amber laat los. Ik ben doorgelopen met Amber en Eddy de Egel achtergelaten.

Eddy de Egel maakt het goed. Ik zag hem openklappen en weglopen de bosjes in. Arme Eddy, die is nu in schok, maar mankeert gelukkig niets, dank zij zijn stekels.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten