Pagina's

maandag 29 juli 2013

De hangmat.....

Thuis hebben we zo'n heerlijk hangmat van het merk Fatboy. Super ding!! Ooit eens gewonnen ......

Als ik de hangmat uithaal moet ik altijd me haasten om me erin te liggen anders is ie alweer bezet.


Bovenstaande foto had ik eindelijk de hangmat voor me alleen totdat Amber gezellig bij me komt liggen. En dat past best het is immers een 2 persoonshangmat. 


Heerlijk een boekje lezen onder de dakplantanen in de hangmat. 


Nou ja lezen ??? 
Trouwens een mooi boek aan het lezen 'Inferno van Dan Brown' een aanrader!!


Totdat Maarten me likkend wakker maakt. Hij kon er niet zo goed tegen dat ik zo stilletjes lag......


En jawel hoor...... Opgestaan is plaats vergaan.....


Amber was alert en ze meende iets in de boom te zien.....
Ik heb me suf gekeken, ik zag niets.....


Je krijgt dan wel meteen een mooie foto van haar kop als ze zo alert blijft kijken. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten