Pagina's

maandag 5 augustus 2013

De Nuijtskes (de honden) zijn weer bijeen

Zarrin is de 31ste jarig, altijd lekker weer. 
Ze mag dan uitkiezen wat we eten en wie we moeten uitnodigen op haar 'grote mensenfeest'. 
Het eten werd Bbq, ik heb er een luxe BBQ van gemaakt. 
De familie en vrienden mochten niet ontbreken. Waaronder Casper, Brutus en onze Amber natuurlijk bijhoren. 

Casper en Brutus moeten altijd even uitmaken wie van hun twee de baas is. 
Maar ze weten verdomd goed wie hier de baas is....... Nog altijd IK!!
De meesten zullen denken dat Brutus over Casper heerst....... Helaas.... Casper heeft de overhand. 
Dus Brutus is hier de underdog. De hoogte in rang (vd honden) is nog altijd Amber. Daar hebben ze echt respect voor. 

Als wij lekker te eten hebben, krijgen de honden dat ook (natuurlijk met iets extra lekkers).
Ze worden op volgorde van rang gevoerd. Amber als eerste, dan Casper en vervolgens Brutus. Soms draai ik de laatste twee eens om, dit om te kijken wat hun reactie is. 
Eigenlijk komt er geen reactie..... Want dat laat ik weer niet toe. 
Wie is hier de baas ?!?! Hihi

Hieronder netjes op een rij hun maaltijd. 

Vlnr Casper, Brutus en Amber....
Ik vond het zo'n grappig gezicht, die kontjes...


En nu de voorkant..... Ze hadden hun koningsmaal al bijna op




Geen opmerkingen:

Een reactie posten