Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

Najaarstrainingen zijn begonnen!!

Afgelopen zondag was de 1ste training van het najaarsseizoen.
De opkomst was niet zo groot, dit komt waarschijnlijk omdat ik niet zo goed heb gecommuniceerd?!
We waren met zijn 4e en hebben lekker gewerkt.
Ook hebben we een nieuw lid, Theo met Boes een Heidewachtel, 10 maanden oud.
En ik vind dat hij het verdomd goed doet voor zijn leeftijd, dat beloofd nog wat.......

Hieronder enkele foto's van de training;



Even voorstellen: Theo en Boes...


We hebben veel attentie en apport oefeningen gedaan.


Skipp had nog vakantie in zijn hoofd........
Geen zin dus....


Daarentegen deed Boes het erg goed


En Theo natuurlijk ook.


Jeroen en Jikke
Blij gezicht dus ze hebben er weer zin in!



hihi....Cecile is ook nog aan het genieten.


Het groepje van de zondag 18 augustus


Boes met een vachtdummy, zijn eerste keer dat hij dit in zijn mond heeft.




Jikke.....ook nog vakantie in zijn poten



Freya, in volle vaart


"En ik mag niet meedoen", denkt Amber.
Nu heeft ze ook de dag ervoor erg goed gepresteerd. Een dagje rust kan geen kwaad.


Ellen vond Boes ook erg leuk. Hij (Boes) is vandaag fotomodel geweest.



Hoi Peter, je staat er goed op!


Als ik niet mag meedoen dan verkleed ik me maar.
(leuk hoor Ellen!)

Hihi, even een anekdote;

Ellen is helemaal in de ban van nagellak. Iedere dag wel een ander kleurtje op haar nagels en zeker 30 potjes nagellak op haar bureau.
Nu kwam ze laats naar me toe met een geweldig idee (vond zij). Ze wilde heel graag Amber haar nagels lakken in roze en vroeg wat ik daar van vond.
"Nou (hoe moet ik dit tactisch aanpakken), Ellen dat vind ik nou niet zo een goed plan", "Amber is een jachthond dat hoort niet. Je gaat een hond niet zijn nagels lakken"
Ze was het daar niet mee eens, ze vond het zelfs mooi en hip.
(ik zag me zelf al met een zwarte hond met roze tenen over straat lopen, echt niet!!).
Maar ze was erg overtuigend en vertelde me precies hoe ze dat gedacht had en dat Amber het ook prachtig zou vinden.
Om helemaal van haar af te zijn zei ik "daarbij is het dierenmishandeling!"
Waarop ze me een beetje raar aankijkt "Nee mam, dat is geen dierenmishandeling, ik doe Amber geen pijn, maar doe het met liefde"

pffff, toch haar maar duidelijk gemaakt dat combinatie jachthond en nagellak echt niet kan!

Nu hopen dat ze naar haar moeder luistert, want Amber zou het zich ook nog laten doen (zonder tegen te strubbelen).......
Dus als jullie Amber met nagellak zien rondlopen........NIET MIJN IDEE........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten