Pagina's

vrijdag 23 mei 2014

2de woensdag avond jachttraining

Het was weer een prachtige avond om wat proefjes te trainen, de opkomst is overweldigend en doet altijd erg goed. 
Ik bof toch met zulke leuke en gezellige mensen om me heen, dat is toch een dank je wel waardig.
Trots op mijn mensen, dank jullie!!!

Ik ben toch een beetje aan het balen, op mezelf!
Waarom?? Nou, mijn camera, laat me in de steek!
Ik had prachtige foto's gemaakt en veel meer als hier onder staat. 
Ik zet mijn foto's over op de computer, zie al iets vreemd op het scherm staan, maar ja.....niet goed opgelet. Geef de computer aan "wil je de foto's op de camera verwijderen" 
Ja tuurlijk, doe ik altijd. Dus volmondig JA!!
Blijkt dat hij niet alle foto's van camera naar computer heeft gezet........... deel van de foto's weg!!!

GRRRRRRRRRRRRRR

Oh wat kan ik dan balen!!!

Dus........ grrrr..... een kleine selectie foto's van de woensdagavond training

(ik heb de hele computer overhoop gehaald, om te kijken of hij ze misschien elders had geplaatst. Noppes!!)



Het is beren gezellig op de les


Marielle en Laker 8-lopen



Voorruit sturen, Laker wilt al....


Lara, Kevin en Inge


Duco: terugkomen op bevel


Vesta, terugkomen op bevel
(snik snik snik...... ik had zo een leuke foto's van Vesta gemaakt. Tussen de bloemen en het hoge gras, bewaard me de camera de minst mooie....... snik snik snik)


Roger en Floris, VOORRUIT


Ine en Juul, VOORRUIT


Juul, terugkomen op bevel.
(gelukkig, deze heeft hij wel bewaard, er was nog een hele mooie, whaaaaahhhh snik)


Elvira met Joke

(hmmmm snik snik..... idem dito..... weg foto's)


Boes bij de proef; plaatsliggen


Joke met haar kraaloogjes


Tesamen



Duco, houdt Nico goed in de gaten waar hij naar toe is gegaan. 
Nog niet het vertrouwen dat Nico terugkomt


Laker, een 10!!!



Jedy....... waar is mijn baasje nu naar toe??


Ook Lara ging zitten en kwam van haar plaats


Kleine grombeer Vesta. 
Voor haar leeftijd doet ze het heel netjes!!


En beide Vesta en Lara


De hele groep tezamen 


Joke met fazanten dummy


Boes met konijnendummy


Een familieplaatje
(foto's aan het kijken??)


De volgende keer trap ik niet meer in de streek van de computer en mijn camera. 
Ik zal beter controleren of ik nu echt wel alle foto's heb.......

TOT ZONDAG!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten