Pagina's

zondag 11 mei 2014

Een Uut 't Vossebeltseveld-pup op cursus......

Mag ik jullie met trots voorstellen: Ghyll Hodder (JAMES) uut 't Vossebeltseveld.
Na het puppy-bezoek bij Anita en Ronald heb ik een pup in mijn binnenzak gestopt!

Hahaha nee hoor, maar ik ben wel trots dat er weer een Grote Münsterlander-pup in onze groep zit.
Ik voel me toch een beetje tante.....


Ghyll Hodder uut 't Vosselbeltseveld
Roepnaam JAMES

Wat een dotje en dit wordt me een kerel hoor! Die poten..... pfff.



Ik wilde graag de 3 Münsters op de foto krijgen.
Een moeilijker taak dan ik dacht....
Het begin; liggend Freya en zittend Amber....... nu nog James.




En James erbij...... snel kliekje maken en weg was James. 
Hihi ..... zo leuk!




Nog een poging gewaagd....

De 2 zwarten links Freya en rechts Amber.
Die kleine uppedup....James



Zo leuk, hoe Amber zich weer helemaal ontfermd over die kleine scheet...


En hoe leer je beter dat je voorbeeld te volgen.....


Het lijkt wel of hij al voorstaat.....
Hij is erg mooi gebouwd, mooie staataanzet, prachtig hoofd, mooie hoekingen, prachtige tekeningen enz enz.
Pfff..... een kampioentje ben ik bang!


Nogmaals de voorkant....



En achterkant.....

Ditmaal geen foto's van de andere honden. 
We hadden vandaag geen helpers tijdens de training. Cees is naar de clubmatch in Hoederloo, ik ben benieuwd hoe het hun is vergaan en Claire was net terug van een welverdiende vakantie. 

Dus geen foto's van de honden aan het werk, volgende keer. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten