Pagina's

maandag 2 april 2012

RECTIFICATIE aanlegproef 2012

(klik op lijst voor groter formaat)

Tijdens het opstellen van de puntenlijst is er een fout gemaakt. Deze fout heeft consequenties voor de prijswinnaars die zijn uitgeroepen tijdens de combinatiedag.
Aangezien ik al de prijswinnaars op mijn blog heb gezet vindt ik het gepast om ook de juiste prijswinnaars te vernoemen.

Erg jammer voor de winnaars die uitgeroepen zijn op de combinatie-dag want ze zakken allemaal één plaatsje. Maar eerlijk is eerlijk en de eer komt toe aan de degene die de meeste punten heeft. 

Hier volgt de juiste volgorde;

1ste plaats, Amber van 't Reuseldal met 139,5 punten
2de plaats, Gorbi vom Flörbach met 139 punten
3de plaats, Barones Francisca von Cayer Blanck met 138,5 punten
4de plaats, Becses van Dorka's Plek met 135,5 punten

De juiste lijst heb ik toegevoegd, deze is ook in te zien op de site van de NGMV bij NIEUWS, GM PRESTATIES.

Ik hoop dat het niet al te grote kater is voor de prijswinnaars. 
We kunnen het ook positief bekijken, ze hebben allemaal goed gepresteerd het was een leuke, gezellige dag met heel veel mooie momenten en we zijn allemaal weer een ervaring rijker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten