Pagina's

woensdag 18 april 2012

Start woensdagavond training!

Vandaag zijn we begonnen, om ook te trainen op woensdagavond. Tijdens een wandeling worden een aantal oefeningen en apporten uitgevoerd.
Een klein gezelschap voor vandaag en hebben hierdoor hard kunnen werken. Het weer zat dit keer niet zo mee. We hebben in een flinke bui met een snijdende wind gezetten, brrrr! Wat was ik blij met de pet van Christiaan, waarvoor mijn dank!

De honden mochten voordat we begonnen even lekker vrij!
Toen ik de foto's aan het nakijken was viel me op dat de honden exact hetzelfde bewegen, zie onderstaande foto's.


Alle drie zwevend in de lucht.......


Van links naar rechts, Freya, Abby en Amber



Hihi, ik had meer moeite ermee om de 'baasjes' fatsoenlijk op de foto te krijgen. Dan keek Christiaan weg, dan Gitte en vervolgens Hildegard. Dit is uiteindelijk de beste foto waar ze allemaal in de camera kijken.
Op de achtergrond zien we 'os sjoen Limburg' met de fruitbomen in bloei.
Nu nog het zonnetje en dat is het helemaal TOP.



Zul je net hebben.........
de neuzen richten naar een plek waar het veel interessanter is......


Jaaaahhhhh een mooie foto!
v.l.n.r Freya, Abby en Amber



Geen opmerkingen:

Een reactie posten