Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Carnavalsdinsdag, laatste dag!

Gisteren zijn we naar Bemelen geweest en natuurlijk gaat Amber mee.
Stom!! ik was de dummy's vergeten in de auto en had alleen de vos bij me.
Alleen Amber had niet meer veel zin om de vos te halen en liet me vaak zitten.

Dus de vos heb ik dan maar om me gebonden en Amber lekker laten lopen.
Van het Gasthuis naar Bemelen is best een rit zonder publiek, echter veel velden.
Even de van de gelegenheid gebruik gemaakt en wat veldwerk met haar gedaan. Helaas waren de hazen vertrokken en heeft Amber er geen gezien.
Alleen achter ons schoot opeens een haas weg, die had zich gedrukt........

Hieronder nog een impressie van de tocht:


Toch even wat appel oefeningen...


Hier had ze er genoeg van!



We hadden nog een "dier" meelopen.......



Ze houd mooi de groep in de gaten....


"achterkant" van mijn zoon en Amber....:-))



Voorpagina-nieuws!!!

Onze groep heeft de voorpagina gehaald van de regionale krant 
"De Limburger"

Het zit erop!! De dolle dagen zijn voorbij.........goddank!
Het was erg gezellig met veel lol, spass en plezeer!!!
ALAAF AF


Geen opmerkingen:

Een reactie posten