Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

Carnavalsdinsdag....

Alweer de laatste dag van Carnaval, wat gaat de tijd snel als je je amuseert.
Vandaag wat foto's van gisteren tijdens de optocht, een geslaagde dag!!



Amber en ik.
Verkleed als ridder, we hebben er maar valkenier van gemaakt.
Ik had wat dummy's meegenomen, ik vond het wel stoer uitzien.
Amber als trouwe kameraad naast me.



Tijdens de optocht had ik de vossenvacht meegenomen.
Per toeval kwam deze voor de voeten van het publiek.
Ze schrokken enorm......hahaha dat houden we erin!!

Dus ik gooide de vos in het publiek en Amber pikte hem op!!
Erg leuk!!


Even poseren met mijn nichtje Laura



De jeugd heeft de toekomst:

Van links naar rechts: Mathieu (15), Zärrin (12), vriendin van Zärrin, Senna (12), Ellen (9) en Laura (9)
En voorraan Amber (5)


1 opmerking:

  1. Wat zien jullie er mooi uit.
    Dat bont en Amber om je heen past precies bij je.
    Vandaag nog een super schoene carnavals daag.
    Mörrege begint ut echte leve weer.

    BeantwoordenVerwijderen