Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Denderende beesten

Een van afgelopen dagen was ik aan de wandel. Een routine rondje, ik probeer de natuur in me op te nemen en geniet van de frisse lucht.
Opeens zie ik Amber vreemd met haar hoofd draaien en verbaasd kijken. Een vreemde houding had ze, ongewoon op dit stuk pad, meestal struint ze alles af.
Dus ik kijk naar de richting wat zij zo vreemd vind.
En warempel !!!! Ik was net zo verbaasd als Amber. In de verte galoppeert een groep van 6 everzwijnen!!
Ze hadden een flink tempo en rende in een keurige lijn over het veld, de weg over richting het 'Savelsbos'.
Mijn telefoon gepakt om snel nog een foto te maken, want anders zou niemand me geloven.

De 6 zwarte vlekjes zijn dus everzwijnen ... En dat in onze achtertuin. Ik heb toch het idee dat die beestjes een plaag gaat worden.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten