Pagina's

donderdag 14 maart 2013

De zon hebben we in ieder geval......

Gisteren was het prachtig weer.
Besloten om een flinke wandeling te maken mét de camera op zak!
De zon scheen en een flink pak sneeuw, heerlijk!!


Het is bijna onmogelijk om Amber te fotograferen. Ze staat namelijk nooit stil.....


Behalve als ze voorstaat, in dit geval op een konijn.
Ik lig soms met haar in de deuk. Ze heeft trouwens altijd gelijk, wat betreft het voorstaan.
Alleen schiet het konijntje vaak weg de andere kant op of het holletje in. 
En dat heeft ze dan niet in de gaten, ze blijft dan jagen totdat ze zeker weet dat er niets meer zit.

En dan zeg ik tegen haar, "ja Amber daar gaat het konijntje, kom nu maar"
Ik loop dan altijd door.....ze komt wel als ze klaar is.


Het was prachtig met de rijp op de struiken.



Ben toch wel trots op onze omgeving....




Ze is gewoon niet bij te houden en sjeest weer de verse sneeuw in.
Hier had ik geprobeerd om haar mooi te fotograferen, helaas...... haar achterste!!
Ook mooi, zullen we maar zeggen.



Dit moet toch een hele oude boom zijn, jammer dat ze hem hebben gesnoeid


Dit nestje vond ik zo geinig. Het behoord helemaal niet in de struiken.
En toch een leuk plaatje....


Eindelijk een foto (na het rollebolle in de sneeuw) waar ik voor de dag kan komen.


Daarna......weg was ze, dan maar natuurfoto's.....



Ze speurt de hele omgeving na.


Gelukkig dat we een telelens hebben....




Bovenstaande foto is eigenlijk in het zonlicht genomen, toch wel een leuk effect.

De foto's van de training van afgelopen zondag probeer ik morgen op de site te krijgen. 
Nog even geduld........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten