Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Koekjesdief

Linda Spaargaren haar pup is een eierdief, Amber die van mij, is een koekjesdief. Bandieten zijn het!!!

Ellen had gisteren overheerlijke havermout/müsli koekjes gebakken (helemaal alleen). Trots dat ze was en lekker!! Ik moest me beheersen.......

Vanochtend kwam Dominique aan en zei 'wat hebben we toch een brave hond'
ik zeg; 'wat heeft ze nu weer uitgespookt??'.
Ellen haar koekjes die op de aanrecht stonden (eigenlijk onmogelijk om als hond daar aan te kunnen) waren op 5 stukjes na, helemaal op!! Net genoeg voor ieder gezinslid 1.

Haar streken heeft ze duidelijk nog niet verleerd.

Ellen vond het tijd om dan maar hondenkoekjes te bakken voor Amber (ehemm slecht gedrag belonen?!). Dus op internet heeft ze een recept voor hondenkoekjes gevonden en aan de slag gegaan, samen met een schoolvriendje.

As zondag zullen de honden dus Ellens koekjes mogen uitproberen, mits Amber................







2 opmerkingen:

  1. Hier wordt hard gelachen om de ondeugd van Amber.
    Abby heeft het niet van een vreemde (hahaha)
    Iedere keer als Abby wat uitspookt zeggen we dan ook: kan ze niets aan doen, ze heeft het van haar moeder.
    Smaak hebben de dames wel, Hier verdween vorige week een halve eigengebakken cake van het aanrecht toen we ons bezoek uitlieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat er een paar keer iets mis is gegaan met mijn mails...Ik beantwoord op Kennel von Cayer Blanck maar het moet naar Bianca Nuijts!!!!!!
    Ik had geantwoord dat onze Cis de stoutigheden van haar moeder heeft overgeerfd...Ik had voor Jo een bordje met plakjes rosbief midden op de keukentafel gezet...Bij het opruimen van het bordje zei ik tegen Jo...Lekker He????Wat lekker ....ik weet van niks!!!! In de familie wordt onze Cis de voorbeeldhond genoemd!!!!! Ze heeft vast het onschuldige kijken ook van haar moeder geerfd!!!!!!
    Verder doet ze het geweldig...Ze apporteert en zoekt verloren en komt bij de baas en noem maar op!!!!! Alleen het volgen aan..en zonder riem geeft nog wat problemen....Hier in Schinveld denken ze vast dat we geregeld zat zijn...We lopen steeds maar 8jes...Het moet toch een keer lukken...Los gaat trouwens beter dan vast..Het is een Heerlijkheid..We komen vast nog eens naar jullie oefenveldje kijken!!!!Groetjes Lies Jo en Franciska

    BeantwoordenVerwijderen