Pagina's

vrijdag 27 december 2013

2de kerstdag 2013

Ook op 2de kerstdag wordt er eerst een flink stuk gewandeld alvorens aan het kerstdiner toe te treden.
We hebben een wandeling van ca. 2,5 gemaakt dit is ca. 8 a 10 km.
Ik loop het liefst waar ik geen mens tegenkom, persoonlijk vind ik dit het mooiste wat er is. Je krijg dan ook de kans om wild te zien.


We nemen als eerste het hindernissenpad. 
Een speelparadijs voor hond.


Duo sprong!


En de oudjes hadden wat meer problemen :-))
 

Jaja....


Schoonmoeder en schoonzus.


Bedankt mam!! 
THE leader of the gang.....



Even voor de honden een frisse duik


Dat is genieten.....



Volgens mij vond Brutus het ietsjes te koud. Daar heeft die van mij geen last van?!




Wat een monster....


Zullen we??



Een van de mooie uitzichten


En ja hoor, weer reetjes gespot.


Amber jaagde een konijn ui de dekking, lekker makkelijk voor brutus, die er achter aan ging. Teamwork!!


We liepen een gevarieerd terrein, van bos naar weilanden weer terug in het bos



En in het laatste stuk, nog 2 reetjes


Ik probeer altijd een route te lopen waar ik zo min mogelijk mensen tegenkom en volop kan genieten van de natuur. 




'Ich Bin kapot' brutus komt sloffend terug.


Boef!! Weer 2 jaar gevangenisstraf erbij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten