Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

Ik zie .......dubbel, Dubbel, DUBBEL

Ik was vandaag in Noorbeek, mijn schoonbroer (die van Slagerij Nuijts) had mij gevraagd om een fotoreportage te maken van zijn overheerlijke bloedworst.

(tip: als jullie nu eens in Noorbeek zijn, raad ik jullie aan om zijn Slagerij eens te bezoeken en aldaar heerlijke streekproducten en vooral zijn eigen gemaakte producten te kopen, ze zijn overheerlijk en erg .......verslavend)

Verder te gaan met mijn verhaal; ik moest eventjes wachten en ben met Amber en Brutus gaan wandelen. Ik had toch mijn toestel bij me, dus ook een reportage van de honden.

Je moet heel goed kijken wie, wie is. Brutus, Amber, Amber Brutus...........ik weet het zelf af en toe niet meer!

Zie hier onder:
Het spelletje...........WIE is WIE...........




Hier heb ik zelf héél goed moeten kijken........
Lijkt wel een Siamese tweeling



Hier kun je het goed zien.......

Nee he! Geen verstoppertje spelen. Het is al lastig genoeg om jullie uit elkaar te houden.....

Ze bewegen zelfs hetzelfde.....
(het is gewoon....eng)

Brutus

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten