Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

Vader en zonen

De visite van Storm en Maarten hebben we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. We zijn een flink stuk gaan wandelen in "os sjoen Heuvelland".
Ik heb Brutus opgehaald, ik meende namelijk dat ik toch een hond bij me moest hebben. Amber was heel zielig en mocht alleen thuis blijven.
Die rekening kreeg ik later van haar, kapotte dekens, sierkussen op het gras en ze heeft een héél groot wollen parket naar buiten gesleept. Volgens mij was ze het niet eens met mijn beslissing om haar thuis te laten............

van links naar rechts: Maarten, Storm, Brutus

De gebroeders......(Dalton)

Even een rustmomentje voor Maarten

Brutus, die patser.......erg dominant typje.
Pff paar keer flink moeten corrigeren, maar dat wisten we al toen hij in het nest was.

Pa Storm
"Moet ik al uit het water??"

Heerlijk!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten