Pagina's

donderdag 15 maart 2012

Casper in zijn habitat

Voor de hond is een show lopen ook erg spannend en vooral zo een als de Crufts.
Hij mag zich niet smerig maken, steeds aan de lijn, hij moet gehoorzaam blijven, heel veel andere honden om zich (en veel mooie dames). Een beetje een stressvolle periode.......

Casper is daarom weer blij om thuis te zijn:
Onderstaande tekst is geschreven door Guido Nuijts......


Gisteren heb ik enkele foto’s (met mijn GSM) gemaakt van Casper.
Het eerste waar hij naartoe rende was de Voer, eerst even achterom kijken of ik het goedkeur (dit duurt maar 1 seconde) daarna als een speer naar de beek. Van alle kanten zie je dan eenden opvliegen. Wanneer ik aankom is hij al aan de overkant. Daarna nog een paar keer over en weer en vervolgens door naar het bos. Hier jankend twee reetjes achterna om na 5 minuten pas terug te keren. Hier wilde ik ook een foto van nemen, maar voordat ik mijn gsm uit mijn broekzak had, was het trio al 200m van mij verwijderd. Daarna  even een moment van bezinning aan een veldkruisje en thuis een flinke afspoelbeurt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten