Pagina's

maandag 5 maart 2012

Crufts 2012

Nog een beetje onwerkelijk maar nog even en dan vertrekken we naar Engeland, naar de Crufts!
Casper (Baron Paco von Cayer Blanck) heeft zich gekwalificeerd tijdens de Winner in Amsterdam.

Voor mij de eerste keer en ik ga er blanco naar toe en ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van de prestaties van Casper. Van horen zeggen zijn er ca. 100 Grote Münsterlanders, ehum!
Maar ja, je weet maar nooit!
Casper is namelijk zó sterk en héél enthousiast, dat hij met mij door de ring gaat in plaats ik met hem.
Maar we hebben aan ringtraining gedaan en ik hoop dat hij die dag "zijn dag" heeft.

Bovenal gaan we voor de gezelligheid en de ervaring.
En gezellig wordt het zeker, want de volgende honden gaan ook mee (hihi en hun baasjes natuurlijk);

  • Kalle van de Stommeerpolder
  • Jordi van de Stommeerpolder
  • Mika van 't Meekenesch
  • Jillz Uut 't Vossebeltseveld
Kalle en Jordi zijn ooms van Casper en bij Jillz en Mika zit ook familiaal bloed.

Verder weet ik dat Barbara van de Burgt en Ina te Boome ook richting Engeland gaan, ik weet alleen niet of ze ook met de honden gaan?

JAZEKER, het wordt gezellig!!! 
De eerste afspraak tezamen staat al!
En een prijsje in de wacht slaan met al die multi-kampioenen, laten we eerlijk zijn ...........
nuuuuuuuhh dat gaat niet lukken! hihi


Casper 10 maanden 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten