Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Zomaar .........

Afgelopen weekend ben ik gaan wandelen in Noorbeek.
Ik ging eigenlijk om een bestelling lekker eten te halen bij de 'culinaire verswinkel Nuijts', echter ze hadden het een beetje druk en de bestelling was nog niet klaar.
Daar maken we geen probleem van, we gaan dan gewoon even wandelen.

Amber vindt het heerlijk om lekker naast me zitten in mijn cabrio om heerlijk door het heuvelland te crossen.
Dus het komt goed uit dat ik even op de bestelling moest wachten, Brutus gesnapt en samen met Amber zomaar een wandeling gemaakt.



Liggend Brutus en zittend Amber


Amber is dol op water, of dit nu een beekje, poel, meer of een grote drinkbak vol water is voor het vee, dat maakt haar niets uit.
Alleen het water in deze drinkbak was allesbehalve vers, zwart zelfs (kijk maar op de foto), en stonk erg naar ijzer. 
De honden hebben, ondanks dat ze afgespoeld waren met schoon water, de hele dag en de dag erna gestonken!! BAH! 

Amber geeft trouwens altijd een goed voorbeeld aan haar kroos............



En dan gaan ze weer, Amber voorop....


Die twee zwarte puntjes midden in de foto.......dat zijn de honden. 
Ze zijn nog verder gegaan dan dit, enwel tot aan de bosjes.....


Een indrukwekkende grote boom (in de knop)


Zo rijden we met mooi weer door het heuvelland.
Amber probeert altijd het stuur van me over te nemen, want ze gaat altijd eerst op de bestuurderskant zitten alvorens door te schuiven naar de passagierskant. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten